• Lorem ipsum

Verzendkosten bij thuisbezorging

Bestellingen binnen Nederland worden vanaf 45 euro gratis thuisbezorgd. Voor bestellingen onder 45 euro betaal je €4,99 verzendkosten. Wanneer de bestelling moet worden bezorgd op een adres op één van de Waddeneilanden dan kan deze uitsluitend worden geleverd met PostNL. Wanneer deze optie niet kan worden gekozen bij het afronden van de order dan verzoeken wij je om contact op te nemen met onze klantenservice.

Bestellingen naar België worden vanaf 45 euro gratis thuisbezorgd. Voor bestellingen onder 45 euro betaal je €4,99 verzendkosten. Kies altijd voor PostNL als vervoerder en houd rekening met een extra werkdag levertijd wanneer de bestelling op een adres in België geleverd moet worden.

Wil je de bestelling zelf af komen halen? Dan laten we je bestelling bezorgen bij een filiaal bij jou in de buurt. Wanneer je de bestelling zelf komt afhalen in een filiaal dan betaal je geen verzendkosten. Ook niet als het bestelbedrag onder de 45 euro is. Tijdens het bestellen kun je op de kassapagina aangeven bij welk filiaal je de bestelling wilt komen afhalen. Zodra de bestelling voor je klaarligt ontvang je van ons een bevestiging per mail. Bekijk hier welk filiaal van De Verfzaak bij jou in de buurt ligt. 

Bezorging thuis of op een ander adres

Kies je voor bezorgen op een thuisadres en zijn de producten op voorraad dan wordt de bestelling de volgende dag geleverd. Bij het afronden van de bestelling kan worden gekozen voor Trunkrs of PostNL. Trunkrs levert op werkdagen uit tussen 17:00 en 22:00. PostNL levert op werkdagen en zaterdagen uit tussen 8:00 en 22:00. Wanneer de bestelling wordt geleverd hangt dus af van welke vervoerder wordt gekozen. Houdt bij het bestellen rekening met een mogelijke vertraging vanuit onze vervoerders! 

Let op: indien je bestelling uit meerdere producten bestaat wordt de bestelling geleverd volgens de langste levertijd. Is alles op voorraad? Dan gelden onze standaard levertijden. Staat er een product op een langere levertijd dan houden we deze levertijd aan voor de verzending van de bestelling. Mocht je de andere spullen uit de bestelling eerder nodig hebben dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.

 

Trunkrs

Voor 23:59 besteld op:

Bezorgd op:

Tijd:

 Maandag

Dinsdag

17:00 – 22:00

 Dinsdag

Woensdag

17:00 – 22:00

 Woensdag

Donderdag

17:00 – 22:00

 Donderdag

Vrijdag

17:00 – 22:00

 Vrijdag

Maandag

17:00 – 22:00

 Zaterdag

Maandag

17:00 – 22:00

 Zondag

Maandag

17:00 – 22:00

 

PostNL

 Dag:

Voor 16:00 besteld:

Na 16:00 besteld:

Tijd:

 Maandag

Dinsdag

Woensdag

08:00 – 22:00

 Dinsdag

Woensdag

Donderdag

08:00 – 22:00

 Woensdag

Donderdag

Vrijdag

08:00 – 22:00

 Donderdag

Vrijdag

Zaterdag

08:00 – 22:00

 Vrijdag

Zaterdag

Maandag

08:00 – 22:00

 Zaterdag

Maandag*

Dinsdag

08:00 – 22:00

 Zondag

Dinsdag

Dinsdag

08:00 – 22:00

Bestellingen die op zaterdag voor 14:00 worden geplaatst en die via PostNL worden verstuurd worden op maandag uitgeleverd.

Levertijden

Wil je de bestelling op een door jou gekozen adres laten bezorgen en zijn de producten op voorraad? Dan ontvang je, wanneer je op een werkdag voor 16:00 bestelt, de volgende dag je pakket. Wanneer je niet thuis bent op het moment dat de pakketbezorger het pakket komt brengen dan probeert de bezorger het pakket af te leveren bij je buren. Mocht dit niet lukken dan volgt er een 2e bezorgpoging.

Wanneer niet alle producten op voorraad zijn dan bepaalt het product met de langste levertijd wanneer het pakket wordt aangeboden aan onze vervoerder.

 
Besteld voor 16:00, op1e bezorgpoging2e bezorgpoging
MaandagDinsdagWoensdag
DinsdagWoensdagDonderdag
WoensdagDonderdagVrijdag
DonderdagVrijdagZaterdag
VrijdagZaterdagMaandag
Zaterdag*MaandagDinsdag
ZondagDinsdagWoensdag

 * Op zaterdag geldt voor 14:00 besteld, maandag de 1e bezorgpoging.

Het verzendproces

Op het moment dat je in de kassa op "Plaats bestelling" hebt geklikt ontvang je binnen enkele minuten per e-mail een bevestiging van je bestelling. Weten wat de huidige status is? Als je inlogt in je online account en dan aan de linkerkant klikt op "Bestellingen" dan kun je de huidige status van je bestelling bekijken. Zodra je bestelling verstuurd wordt ontvang je een Track & Trace link vanuit onze vervoerder waarmee je het pakket kunt volgen.

De Track & Trace link geeft een indicatie van het verwachte tijdvak waarop de bezorger het pakket komt afleveren. Kleine verzendingen die als briefpost worden verstuurd kunnen niet worden gevolgd en daarvoor ontvang je dus ook geen Track & Trace link.

Wanneer je bestelling bij het gekozen filiaal is afgeleverd ontvang je van ons een bevestigingsmail waarin staat dat je de bestelling af kunt halen. Je ontvangt geen Track & Trace code omdat deze verzendingen niet kunnen worden gevolgd. 

Je adres wijzigen

Wil je het adres waarop de bestelling wordt bezorgd wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice. We gaan dan kijken of we het adres van de zending nog aan kunnen passen.

Pakket niet ontvangen

Heb je de bestelling nog niet op de afgesproken dag ontvangen of heb je nog geen bericht gehad dat je de bestelling kunt afhalen? Dat vinden we heel vervelend en we gaan kijken hoe we je kunnen helpen. Daarbij is het handig als je eerst nagaat of je wel of geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Hieronder staat wat je in beide gevallen kunt controleren.

Wel verzendbevestiging ontvangen:

1. Controleer het bezorgmoment door middel van de Track & Trace link

Heb je een mail met een verzendbevestiging ontvangen? Klik dan op de Track & Trace link die in deze mail staat. Mogelijk is de dag van levering verschoven.

2. Controleer de brievenbus

Mogelijk is de bezorger langsgekomen en is het niet gelukt om de bestelling bij je af te leveren. Check daarom of je een niet-thuis bericht hebt ontvangen. Het kan ook zijn dat de bezorger je pakket bij de buren heeft afgeleverd. Mocht je geen bericht hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

3. Controleer het bezorgadres

Controleer het bezorgadres dat is opgegeven bij de bestelling. Deze kun je terugvinden in de bestellingsbevestiging. Neem dan contact op met onze klantenservice wanneer het adres niet klopt. We gaan dan kijken hoe we je bestelling op het juiste adres kunnen bezorgen.

Geen verzendbevestiging ontvangen:

Heb je geen verzendbevestiging ontvangen? Controleer dan wat de huidige status is in je online account. Het kan zijn dat het product dat je hebt besteld niet op voorraad was op het moment dat je de bestelling hebt geplaatst. De levertijd van een product kun je onder de bestelknop terugvinden op de productpagina. 

Niet alle artikelen uit je bestelling ontvangen

Is de bestelling geleverd maar heb je niet alle producten ontvangen die je hebt besteld? Het kan zijn dat we de producten hebben moeten verdelen over verschillende pakketten en dat deze op verschillende tijden worden afgeleverd. Neem contact op met onze klantenservice om te achterhalen of de missende producten onderweg zijn.