• Lorem ipsum

Betaalmogelijkheden

Betalingen geschieden middels betaalprovider MultiSafepay en je kunt op de volgende manieren bestellen:

iDeal

Wanneer je met iDeal betaalt reken je direct af via je eigen bank. Bij het betalen kom je in de internetbankieren omgeving van je bank en na betaling keer je weer terug naar onze webshop. Dit is de meest populaire en snelle manier van betalen. Als je voor deze betaalmethode kiest dan betaal je geen extra betaalkosten.

Creditcard

Heb je een creditcard van Maestro, Mastercard of Visa? Dan kun je ervoor kiezen om je betaling via creditcard te voldoen. Als je voor deze betaalmethode kiest dan betaal je geen extra betaalkosten.

 

Betaling mislukt of geweigerd

 
Betaling mislukt

Is je betaling niet gelukt? Controleer dan eerst of het bedrag is van je rekening is afgeschreven. Als dit niet het geval is kun je proberen om opnieuw af te rekenen. Je ontvangt binnen een uur een automatische mail vanuit MultiSafepay met daarin een betaallink waarmee je de betaling alsnog kunt voldoen.

 
Betaling geweigerd

Wanneer je betaling is geweigerd kan dit verschillende redenen hebben. Neem contact op met onze klantenservice om te achterhalen waarom de betaling is geweigerd en hoe je alsnog de betaling af kunt ronden.

 

Bevestigingsmail

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst ontvang je automatisch een bestellingsbevestiging per mail. Dit is echter nog niet de bevestiging dat de betaling is afgerond. Pas als de betaling succesvol is afgerond dan ontvang je de orderbevestiging per mail. In deze mail staat verder uitgelegd hoe het proces er verder uitziet.

Wanneer je de bestelling thuis laat bezorgen dan ontvang je een verzendbevestiging op het moment dat het pakket is aangeboden aan onze vervoerder. Heb je gekozen voor ophalen in één van onze winkels? Dan ontvang je een ophaalbevestiging per mail op het moment dat je de bestelling af kunt halen.

 

Factuur

 
Factuur via de mail en je online account

Wanneer je een bestelling plaatst dan ontvang je de factuur via de mail. Facturen kun je daarnaast terugvinden in je online account. Door in te loggen en te klikken op de bestelling waar je de factuur van op wilt vragen kun je de factuur inzien.

 
Je factuur wijzigen

Wanneer een bestelling is verzonden is het niet meer mogelijk om je factuur te wijzigen.

 
Factuur opvragen

Wil je de factuur opvragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Terugbetaling bij retourneren of annuleren

 
Terugbetaling

Hoe je het bedrag krijgt terugbetaald hangt af van de manier waarop je de betaling hebt gedaan. Het bedrag wordt altijd teruggestort op de betaalrekening waarmee je de bestelling hebt geplaatst.

 
Terugbetaling bij een retour

Een retour moet altijd vooraf aangemeld worden voordat deze teruggestuurd kan worden. Wanneer we je retourzending hebben ontvangen en verwerkt versturen we je een bevestigingsmail. Dat is ongeveer 5 werkdagen nadat je de bestelling hebt geretourneerd. Als we het geretourneerde product compleet, in originele staat is verwerkt door de afdeling retouren dan storten we het volledige aankoopbedrag terug op je rekening. Je ontvangt dan een e-mail met daarin meer informatie over de terugbetaling. Sommige producten kun je niet retourneren. Bekijk hier welke producten je terug kunt sturen.

Terugbetaling bij een annulering

Heb je de bestelling geannuleerd? Dan ontvang je van ons een mail op het moment dat deze is verwerkt met daarin meer informatie over de terugbetaling.

 

Je kortingscode inwisselen

Hoe werkt het?
  1. Voeg de producten toe aan je bestelling.
  2. Vul tijdens het afronden van je bestelling op de kassapagina boven de knop "Plaats bestelling" de kortingscode in.
  3. De korting wordt automatisch verrekend.
 
Voorwaarden
  • In de uiting waarin de kortingscode is vertrekt staat welke producten en het minimum bestelbedrag waarop de korting van toepassing is.
  • De geldigheid van de korting staat vermeld bij de uiting, met een maximale looptijd van 1 jaar.
  • Kortingscodes kunnen alleen tijdens het bestellen worden ingezet. Het is niet mogelijk om achteraf een kortingscode in te zetten.
  • Kortingscodes zijn, tenzij anders vermeld, eenmalig te gebruiken.
  • Kortingscodes kun je niet gebruiken in combinatie met andere acties.
  • Onze algemene voorwaarden zijn op kortingscodes van toepassing
  • Kortingscodes zijn niet inwisselbaar voor geld

 

Kortingscode vergeten in te wisselen

De kortingscode vul je tijdens het afronden van je bestelling op de kassapagina. Het is niet mogelijk om met terugwerkende kracht je kortingscode in te zetten.

Stappenplan bestelling afronden

Een veelgestelde vraag aan onze klantenservice: “Ik heb een bestelling geplaatst bij jullie, maar deze nog niet betaald. Hoe kan ik mijn bestelling betalen op jullie site?”

Dit is een begrijpelijke vraag en daarom hebben wij dit stappenplan gemaakt zodat jij gemakkelijk je bestelling kan betalen.

Stap 1: Scroll helemaal naar de onderkant van onze website. Aan de rechterkant staat het kopje ‘mijn account’. Onder dit kopje staat ‘mijn bestelling’. Klik hierop.

Stap 2: Login met je persoonlijke account en bekijk wederom je bestellingen. Indien je nog niet hebt betaald, staat er de status ‘wacht op betaling’. Klik op ‘bekijken’ op je bestelgegevens te zien.

Heb je geen account? Geen zorgen! Registreer jezelf dan met hetzelfde e-mailadres als waarmee je de bestelling in een eerder stadium hebt geplaatst. Na registratie staat deze bestelling in je account en kun je betalen.


Stap 3: Tijdens de laatste stap ga je over naar de betaling. Kies tijdens deze stap voor ‘nu betalen’. Daarna kom je in de betaalprocedure en rond je je aankoop af.

Bedankt voor het afronden van je betaling! We hopen je in de toekomst nogmaals terug te zien bij De Verfzaak. Mocht er onverhoopt iets zijn misgegaan, of heb je vragen over het betaalproces? Neem dan contact op met onze klantenservice! Onze medewerkers staan klaar om je te helpen met al je vragen en/of klachten.