• Lorem ipsum

Uit welke betaalmogelijkheden kan ik kiezen in de Verfzaak Webshop?

In de Verfzaak Webshop is het mogelijk om te betalen met o.a. iDeal, Visa, Mastercard, Maestro, PayPal en de achteraf betaalmethode Billink en Afterpay. Ook zijn diverse cadeaukaarten beschikbaar. Betalingen verlopen middels onze betaalprovider MultiSafepay. 

Welke betaalmethoden zijn er voor België?

Ook voor onze Belgische klanten zijn er verschillende betaalproviders. Bij De Verfzaak is het mogelijk om te betalen met Belfius, CBC, KBC.


Praktische informatie


Mijn betaling is mislukt of geweigerd, wat moet ik doen?

Het komt wel eens voor dat je betaling niet lukt. Controleer dan eerst of het bedrag van je rekening is afgeschreven. Als dit niet het geval is willen we je vragen contact op te nemen met onze klantenservice. We kijken het dan graag voor je na!

Ik heb een order geplaatst maar de betaling is niet gelukt. Moet ik de bestelling opnieuw plaatsen?

Het komt wel eens voor dat de betaling niet is gelukt. Wij kunnen hiervoor een nieuwe betaallink sturen. Neem hiervoor altijd eerst even contact op met de klantenservice voordat je zelf stappen onderneemt. Heb je de bestelling al opnieuw geplaatst? Laat het ons even weten, dan annuleren wij de niet betaalde bestelling.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?

Zodra je een bestelling geplaatst hebt, ontvang je automatisch een bevestiging in je e-mailbox. Dit is geen bevestiging dat je betaling is afgerond. Als de betaling succesvol heeft plaatsgevonden ontvang je van ons een orderbevestiging. Hier leggen wij aan je uit hoe de rest van het proces eruit ziet. Je krijgt altijd een verzendbevestiging zodra het pakket is aangeboden aan onze vervoeder. Heb je gekozen voor ophalen in één van onze filialen? Dan ontvang je een bevestiging wanneer je bestelling voor je klaar staat.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Wanneer je een bestelling plaatst dan ontvang je de factuur via de mail. Facturen kun je daarnaast terugvinden in je online account. Door in te loggen en te klikken op de bestelling waar je de factuur van op wilt vragen kun je de factuur inzien. Wil je de factuur opvragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn factuur nog wijzigen?

Wanneer een bestelling is verzonden is het niet meer mogelijk om je factuur te wijzigen.

Wanneer wordt het geld terugbetaald als ik geannuleerd heb?

Heb je de bestelling geannuleerd? Dan ontvang je van ons een bevestigingsmail op het moment dat de annulering is verwerkt met daarin meer informatie over o.a. de terugbetaling.


Kortingscodes

Hoe werkt het?

1.Voeg de producten toe aan je winkelwagen.
2.Vul na het plaatsen van alle producten in je winkelwagen de kortingscode in. De kortingscode kun je invullen onderin de winkelwagen aan de linkerkant.
3.De korting wordt automatisch verrekend.

Voorwaarden gebruik kortingscodes
  • De geldigheid van de korting staat vermeld bij de uiting, met een maximale looptijd van 1 jaar.
  • Kortingscodes kunnen alleen tijdens het bestellen worden ingezet. Het is niet mogelijk om achteraf een kortingscode in te zetten.
  • Kortingscodes zijn, tenzij anders vermeld, eenmalig te gebruiken.
  • Kortingscodes kun je niet gebruiken in combinatie met andere acties.
  • Onze algemene voorwaarden zijn op kortingscodes van toepassing
  • Kortingscodes zijn niet inwisselbaar voor geld
  • Kortingscodes zijn alleen middels een online bestelling inwisselbaar en niet inwisselbaar bij aankopen in de winkel.
  • Het is niet toegestaan kortingscodes te wijzigen of te vervalsen, met inbegrip van hacking, verspreiding van virussen, spamming of doorsturen (forwarden).
  • Kortingscodes mogen niet worden gebruikt voor commerciële doeleinden.
  • Iedere (poging tot) fraude of niet toegestane handeling wordt geregistreerd en leidt ertoe dat het gebruik van de kortingscodes wordt ontzegd.
  • Per bestelling kan maximaal 1 kortingscode worden ingewisseld.
Ik ben mijn kortingscode vergeten in te wisselen, wat nu?

De kortingscode vul je tijdens het afronden van je bestelling op de kassapagina. Het is niet mogelijk om met terugwerkende kracht je kortingscode in te zetten.


Stappenplan bestelling afronden

Een veelgestelde vraag aan onze klantenservice: “Ik heb een bestelling geplaatst bij jullie, maar deze nog niet betaald. Hoe kan ik mijn bestelling betalen op jullie site?”

Dit is een begrijpelijke vraag en daarom hebben wij dit stappenplan gemaakt zodat jij gemakkelijk je bestelling kan betalen.

Stap 1: Scroll helemaal naar de onderkant van onze website. Aan de rechterkant staat het kopje ‘mijn account’. Onder dit kopje staat ‘mijn bestelling’. Klik hierop.

Stap 2: Login met je persoonlijke account en bekijk wederom je bestellingen. Indien je nog niet hebt betaald, staat er de status ‘wacht op betaling’. Klik op ‘bekijken’ op je bestelgegevens te zien.

Heb je geen account? Geen zorgen! Registreer jezelf dan met hetzelfde e-mailadres als waarmee je de bestelling in een eerder stadium hebt geplaatst. Na registratie staat deze bestelling in je account en kun je betalen.


Stap 3: Tijdens de laatste stap ga je over naar de betaling. Kies tijdens deze stap voor ‘nu betalen’. Daarna kom je in de betaalprocedure en rond je je aankoop af.

Bedankt voor het afronden van je betaling! We hopen je in de toekomst nogmaals terug te zien bij De Verfzaak. Mocht er onverhoopt iets zijn misgegaan, of heb je vragen over het betaalproces? Neem dan contact op met onze klantenservice! Onze medewerkers staan klaar om je te helpen met al je vragen en/of klachten.