• Lorem ipsum

Ik wil graag een product retourneren, hoe doe ik dat?

Wanneer je binnen 14 dagen na het ontvangen van je bestelling hebt besloten het te willen retourneren kun je dat doen door op onderstaande knop je bestelling retour te melden. Na 14 dagen is retour niet meer mogelijk. Mocht je meerdere pakketten retour willen sturen dien je voor ieder pakket een label te kopen. Extra labels kun je eenvoudig bijkopen na het kopen van het eerste label.

 Let op: De retourkosten van €6,95 zijn voor eigen rekening! 

Retourkosten België
  • €6,95 (DPD)
  • €8,95 (DHL)
  • €9,95 (PostNL)

Wanneer mag ik een product retourneren?
  • Het product moet compleet zijn.
  • Het product verkeert in (redelijkerwijze) originele staat en in fabrieksverpakking. Eventuele verzegelingen op de producten mogen niet verbroken zijn.
  • Het product niet op kleur gemaakt is. Op aanvraag gemengde kleuren vallen onder maatwerk waardoor het niet mogelijk is om deze te retourneren. Weet je niet zeker of jouw product maatwerk is? Neem even contact op met de klantenservice en wij checken het voor je!


Tips voor het retourneren
  1. Gebruik de verpakking waarin het product verstuurd is om deze terug te sturen.
  2. Verfpotten en -blikken kunnen open gaan tijdens het transport. Gebruik tape om de deksel goed vast te maken aan het blik of pot en vul de doos goed op.
  3. Voorzie de doos van een label dat de doos rechtop vervoerd moet worden en dat het om een breekbaar product gaat.
  4. Vraag altijd een verzendbevestiging. Vaak wordt deze automatisch via de e-mail doorgestuurd.

 Let op: het is mogelijk dat het product beschadigt tijdens de retourzending, dit is voor eigen risico. Onze vervoerders bieden een verzekerd vervoer aan. Kosten hiervoor zijn uiteraard voor eigen rekening. 

 

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Het is helaas niet mogelijk om een artikel te ruilen. Wil je graag een ander artikel? Stuur dan je verkeerd bestelde artikel terug via het normale proces. Wanner wij het artikel ontvangen hebben wordt het retourbedrag teruggestort. Via onze webshop kun je het juiste artikel dan bestellen.


Veel gestelde vragen

 
Hoe ziet het retourproces eruit?

Zodra je pakketje bij ons binnen komt gaan wij aan de slag met de afhandeling. Je ontvangt een bevestigingsmail wanneer je retourzending is verwerkt. Hoewel wij vaak sneller zijn proberen wij binnen 14 dagen je retour te verwerken.

De terugbetaling wordt uiterlijk 2 werkdagen na het verwerken van je retour terug gestort op de betaalrekening waarmee je de bestelling geplaatst hebt. Gekozen voor achteraf betalen? Dan wordt de factuur aangepast of geannuleerd.  

Waar kan ik de status van mijn retour vinden?

Na het aanmelden van je retour krijg je een mail met de bevestiging van je retour. In deze mail vind je een link naar de statuspagina van je retour. Mocht je hier niet uitkomen dan kun je contact opnemen met de klantenservice.

Ik heb een beschadigd product ontvangen, wat moet ik doen?

Dat is ontzettend vervelend en uiteraard niet de bedoeling. Neem direct contact op met de klantenservice en zorg dat je deze foto’s mee kan sturen:

  • De buitenverpakking in zijn totaliteit met zichtbaar de adressering en de barcode.
  • Detailopname van de adressering en de barcode.
  • Detailopname van de schade aan de buitenverpakking.
  • Eén of meerdere foto’s waarop de binnen verpakking goed te zien is.
  • Eén of meerdere foto’s van het beschadigde artikel in zijn totaliteit.
  • Een of meerdere detailopnames van de schade aan het artikel.
 Tip: Zet het beschadigde product op een plek waar het niet kan lekken. 


Dit kun je het makkelijkste doen via [email protected] en noem hierbij je ordernummer. Wij gaan zo snel mogelijk kijken naar een passende oplossing!

Ik heb een verkeerde kleur ontvangen, wat nu?

Dat is lastig! Stuur even een mailtje naar [email protected] met je ordernummer en foto’s van de voorkant van het product, de inhoud, de mengsticker en de basis waarop het product is gemengd. Dan gaat één van onze verfspecialisten kijken waar dit is verkeerd gegaan en lossen wij het voor je op!