- Lorem ipsum
Bezorgen en afhalen
Bezorgopties
Bezorgoptie kiezen
Tijdens het bestellen kun je op de kassapagina kiezen hoe je de bestelling wilt ontvangen. Je kunt je bestelling thuis of op een ander adres laten bezorgen. Ook kun je er voor kiezen om je bestelling af te halen in één van onze fysieke winkels. Hoe bezorgen en afhalen werkt lees je hieronder.
Bezorging thuis of op een ander adres
Afhalen in de winkel
Wil je de bestelling zelf af komen halen in onze winkel? Dan laten we je bestelling bezorgen bij een De Verfzaak winkel bij jou in de buurt. Tijdens het bestellen kun je op de kassapagina aangeven bij welke winkel je de bestelling wilt komen afhalen. Zodra de bestelling voor je klaarligt ontvang je van ons een bevestiging per mail. Bekijk hier elke winkel van De Verfzaak bij jou in de buurt ligt.Verzendkosten
Verzendkosten bij thuisbezorging in Nederland
Bestellingen binnen Nederland worden vanaf 40 euro gratis thuisbezorgd. Voor bestellingen onder 40 euro betaal je 4,99 verzendkosten.
Verzendkosten bij thuisbezorging in België
Je kunt ook je bestelling in België laten bezorgen. Vanaf 40 euro versturen wij gratis je bestelling naar een adres in België. Wanneer je onder de 40 euro bestelt dan betaal je 7,49 verzendkosten.
Verzendkosten bij thuisbezorging buiten Nederland en België
Het is niet mogelijk om je bestelling buiten Nederland en België te laten bezorgen.
Verzendkosten bij afhalen in een De Verfzaak winkel
Wanneer je de bestelling zelf komt afhalen in de winkel dan betaal je geen verzendkosten. Ook niet als het bestelbedrag onder de 40 euro is. Bekijk hier of er een winkel bij jou in de buurt ligt.
Levertijden
Levertijd bij thuisbezorging
Wil je de bestelling op een door jou gekozen adres laten bezorgen en zijn de producten op voorraad? Dan ontvang je, wanneer je op een werkdag voor 16:00 bestelt, de volgende dag je pakket. Wanneer je niet thuis bent op het moment dat de pakketbezorger het pakket komt brengen dan probeert de bezorger het pakket af te leveren bij je buren. Mocht dit niet lukken dan volgt er een 2e bezorgpoging.
Wanneer niet alle producten op voorraad zijn dan bepaalt het product met de langste levertijd wanneer het pakket wordt aangeboden aan onze vervoerder.
Besteld voor 16:00, op | 1e bezorgpoging | 2e bezorgpoging |
Maandag | Dinsdag | Woensdag |
Dinsdag | Woensdag | Donderdag |
Woensdag | Donderdag | Vrijdag |
Donderdag | Vrijdag | Zaterdag |
Vrijdag | Zaterdag | Maandag |
Zaterdag* | Maandag | Dinsdag |
Zondag | Dinsdag | Woensdag |
* Op zaterdag geldt voor 15:00 besteld, maandag de 1e bezorgpoging.
Bestelling in 1 keer laten bezorgen
Standaard versturen we je bestelling in 1 keer en daarbij bepaalt het product met de langste levertijd wanneer je bestelling wordt bezorgd. Het is niet mogelijk om producten apart te ontvangen wanneer je meerdere producten tegelijk bestelt. In dat geval raden we aan om deze bestellingen apart te plaatsen.
Het verzendproces
Nadat je de bestelling hebt afgerond
Op het moment dat je in de kassa op "Plaats bestelling" hebt geklikt ontvang je binnen enkele minuten per e-mail een bevestiging van je bestelling. Daarna volgt nog een bevestiging dat als de betaling succesvol is afgerond en zodra alle producten op voorraad zijn dan wordt de bestelling gereedgemaakt voor verzending. Je ontvangt een Track & Trace link vanuit onze vervoerder waarmee je het pakket kunt volgen.
Thuisbezorgen
De Track & Trace link geeft een indicatie van het tijdvak van de verwachte tijd waarop de bezorger het pakket komt afleveren. Kleine verzendingen die als briefpost worden verstuurd kunnen niet worden gevolgd en daarvoor ontvang je dus ook geen Track & Trace link.
Afhalen in de winkel
Wanneer je bestelling bij de gekozen winkel is afgeleverd ontvang je van ons een bevestigingsmail waarin staat dat je de bestelling af kunt halen. Je ontvangt geen Track & Trace code omdat deze verzendingen niet kunnen worden gevolgd.
Status van je bestelling
Tijdens de verwerking van je bestelling houden we je via e-mail op de hoogte van het proces. Ook kun je de huidige status van je bestelling terugvinden in je online account. Als je inlogt in je online account en dan aan de linkerkant klikt op "Bestellingen" dan kun je de huidige status van je bestelling bekijken.
Je adres wijzigen
Wil je het adres waarop de bestelling wordt bezorgd wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice. We gaan dan kijken of we het adres van de zending nog aan kunnen passen.
Pakket niet ontvangen
Heb je de bestelling nog niet op de afgesproken dag ontvangen of heb je nog geen bericht gehad dat je de bestelling kunt afhalen? Dat vinden we heel vervelend en we gaan kijken hoe we je kunnen helpen. Daarbij is het handig als je eerst nagaat of je wel of geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Hieronder staat wat je in beide gevallen kunt controleren.Wel verzendbevestiging ontvangen
1. Controleer het bezorgmoment door middel van de Track & Trace linkHeb je een mail met een verzendbevestiging ontvangen? Klik dan op de Track & Trace link die in deze mail staat. Mogelijk is de dag van levering verschoven.
Mogelijk is de bezorger langsgekomen en is het niet gelukt om de bestelling bij je af te leveren. Check daarom of je een niet-thuis bericht hebt ontvangen. Het kan ook zijn dat de bezorger je pakket bij de buren heeft afgeleverd. Mocht je geen bericht hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Controleer het bezorgadres dat is opgegeven bij de bestelling. Deze kun je terugvinden in de bestellingsbevestiging. Neem dan contact op met onze klantenservice wanneer het adres niet klopt. We gaan dan kijken hoe we je bestelling op het juiste adres kunnen bezorgen.
Heb je geen verzendbevestiging ontvangen? Controleer dan wat de huidige status is in je online account. Het kan zijn dat het product dat je hebt besteld niet op voorraad was op het moment dat je de bestelling hebt geplaatst. De levertijd van een product kun je onder de bestelknop terugvinden op de productpagina.
Niet alle artikelen uit je bestelling ontvangen
Is de bestelling geleverd maar heb je niet alle producten ontvangen die je hebt besteld? Het kan zijn dat we de producten hebben moeten verdelen over verschillende pakketten en dat deze op verschillende tijden worden afgeleverd. Neem contact op met onze klantenservice om te achterhalen of de missende producten onderweg zijn.