• Lorem ipsum

Verzendkosten

Bestellingen binnen Nederland worden vanaf 45 euro gratis thuisbezorgd. Voor bestellingen onder 45 euro betaal je €4,99 verzendkosten.

 Let op: Moet je bestelling naar een van de Waddeneilanden? PostNL is de enige vervoeder die daar bezorgt. Zorg er dus voor dat je deze vervoerder hebt gekozen. Staat deze optie er niet bij? Neem even contact op met de klantenservice. 

Verzending naar België

Ook bestellingen naar België worden vanaf 45 euro gratis thuisbezorgd. Voor bestellingen onder 45 euro betaal je €4,99 verzendkosten.

 Let op: Kies altijd voor PostNL als vervoerder en houd rekening met een extra werkdag levertijd. 

Bestelling afhalen

Wil je de bestelling zelf af komen halen? Dat kan! Wij zorgen ervoor dat jij de bestelling kan afhalen bij jou in de buurt. Hiervoor betaal je geen verzendkosten. Op de kassapagina kun je het filiaal waar jij graag wilt afhalen selecteren. Je krijgt automatisch een bericht als je bestelling voor je klaar ligt.


Bezorging en levertijden

 
Voor 23:29 uur besteld, is morgen bezorgd als de bestelling uit voorraad leverbaar is. Wanneer het artikel niet meer op voorraad is zal er een andere levertijd worden gehanteerd. Dit staat vaak bij het artikel. Heb je iets besteld en het is toch niet meer op voorraad? Dan krijg je bericht van onze klantenservice.
 
 Let op: bestel je na 16:00 uur? Dan moet je voor avondbezorging kiezen als je het pakket de volgende dag wilt ontvangen. 


Bestel je meerdere producten met verschillende levertijden? Dan leveren wij aan de hand van het artikel met de langste levertijd. Mocht je de andere spullen uit de bestelling eerder nodig hebben dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Voor de bezorging zijn wij ook afhankelijk van onze vervoerders. Alle vervoerders hebben een andere tijd dat ze bezorgen. Kies daarom zorgvuldig wie je wilt dat je pakket bezorgt.

PostNL               Werkdagen tussen 8:00 en 22:00
 Zaterdagen tussen 8:00 en 22:00
  
Trunkrs               Werkdagen tussen 17:00 en 22:00


Wanneer je niet thuis bent, zal de bezorger proberen je pakket bij de buren af te leveren. Lukt dit niet gaat het pakket in veel gevallen naar een ophaalpunt. Ook is het mogelijk dat er bij de vervoerders vertraging ontstaat. Hier heeft De Verfzaak geen invloed op. 

Het verzendproces

Op het moment dat je in de kassa op "Plaats bestelling" hebt geklikt ontvang je binnen enkele minuten per e-mail een bevestiging van je bestelling. Weten wat de huidige status is? Als je inlogt in je online account en dan aan de linkerkant klikt op "Bestellingen" dan kun je de huidige status van je bestelling bekijken. Zodra je bestelling verstuurd wordt ontvang je een Track & Trace link vanuit onze vervoerder waarmee je het pakket kunt volgen.

De Track & Trace link geeft een indicatie van het verwachte tijdvak waarop de bezorger het pakket komt afleveren. Kleine verzendingen die als briefpost worden verstuurd kunnen niet worden gevolgd en daarvoor ontvang je dus ook geen Track & Trace link.

Wanneer je bestelling bij het gekozen filiaal is afgeleverd ontvang je van ons een bevestigingsmail waarin staat dat je de bestelling af kunt halen. Je ontvangt geen Track & Trace code omdat deze verzendingen niet kunnen worden gevolgd. 

Je adres wijzigen

Wil je het adres waarop de bestelling wordt bezorgd wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice. We gaan dan kijken of we het adres van de zending nog aan kunnen passen.

Pakket niet ontvangen

Heb je de bestelling nog niet op de afgesproken dag ontvangen of heb je nog geen bericht gehad dat je de bestelling kunt afhalen? Dat vinden we heel vervelend en we gaan kijken hoe we je kunnen helpen. Daarbij is het handig als je eerst nagaat of je wel of geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Hieronder staat wat je in beide gevallen kunt controleren.

Wel verzendbevestiging ontvangen:

1. Controleer het bezorgmoment door middel van de Track & Trace link

Heb je een mail met een verzendbevestiging ontvangen? Klik dan op de Track & Trace link die in deze mail staat. Mogelijk is de dag van levering verschoven.

2. Controleer de brievenbus

Mogelijk is de bezorger langsgekomen en is het niet gelukt om de bestelling bij je af te leveren. Check daarom of je een niet-thuis bericht hebt ontvangen. Het kan ook zijn dat de bezorger je pakket bij de buren heeft afgeleverd. Mocht je geen bericht hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

3. Controleer het bezorgadres

Controleer het bezorgadres dat is opgegeven bij de bestelling. Deze kun je terugvinden in de bestellingsbevestiging. Neem dan contact op met onze klantenservice wanneer het adres niet klopt. We gaan dan kijken hoe we je bestelling op het juiste adres kunnen bezorgen.

Geen verzendbevestiging ontvangen:

Heb je geen verzendbevestiging ontvangen? Controleer dan wat de huidige status is in je online account. Het kan zijn dat het product dat je hebt besteld niet op voorraad was op het moment dat je de bestelling hebt geplaatst. De levertijd van een product kun je onder de bestelknop terugvinden op de productpagina. 

Niet alle artikelen uit je bestelling ontvangen

Is de bestelling geleverd maar heb je niet alle producten ontvangen die je hebt besteld? Het kan zijn dat we de producten hebben moeten verdelen over verschillende pakketten en dat deze op verschillende tijden worden afgeleverd. Neem contact op met onze klantenservice om te achterhalen of de missende producten onderweg zijn.