- Lorem ipsum
Ik heb een beschadigd product ontvangen. Wat nu?
Wanneer u één of meerdere producten beschadigd heeft ontvangen vragen wij altijd om foto’s te sturen. Zet het beschadigde product opzij waar het niet kan lekken en maak direct onderstaande foto’s:
- De buitenverpakking in zijn totaliteit met zichtbaar de adressering en de barcode
- Een detailopname van de adressering en de barcode
- Een detailopname van de schade aan de buitenverpakking
- Eén of meerdere foto’s waarop de binnen verpakking goed te zien is
- Eén of meerdere foto’s van het beschadigde artikel in zijn totaliteit
- Een of meerdere detailopnames van de schade aan het artikel
Stuur deze foto’s naar ons toe via mail en vermeld hierbij uw ordernummer. We komen dan zo spoedig mogelijk bij u terug met een passende oplossing.
Ik heb een verkeerde kleur ontvangen. Wat nu?
Wanneer u een verkeerde kleur heeft ontvangen vragen wij altijd om onderstaande foto’s te sturen:
- Voorkant product
- Inhoud
- Mengsticker ( Wanneer geen mengsticker aanwezig een foto waarop de basis van het product zichtbaar is )
- Basis waarop het product gemengd is. ( Wit / N00 / W05 enz. )
Stuur deze foto’s naar ons toe via mail en vermeld hierbij uw ordernummer. Eén van onze verfspecialisten zal dan kijken wat er is misgegaan en wij komen zo snel mogelijk met een oplossing.
Ik wil een bestelling of product retour sturen. Hoe gaat dit in zijn werk?
Wanneer je binnen 14 dagen na het ontvangen van je bestelling hebt besloten het te willen retourneren kun je dat doen door op onderstaande knop je bestelling retour te melden. Na 14 dagen is retour niet meer mogelijk. Mocht je meerdere pakketten retour willen sturen dien je voor ieder pakket een label te kopen. Extra labels kun je eenvoudig bijkopen na het kopen van het eerste label.
| Let op: De retourkosten van €6,95 per pakket zijn voor eigen rekening! |
Retourkosten België
- €6,95 (DPD)
- €8,95 (DHL)
- €9,95 (PostNL)
Wanneer mag ik een product retourneren?
- Het product moet compleet zijn.
- Het product verkeert in (redelijkerwijze) originele staat en in fabrieksverpakking. Eventuele verzegelingen op de producten mogen niet verbroken zijn.
- Het product niet op kleur gemaakt is. Op aanvraag gemengde kleuren vallen onder maatwerk waardoor het niet mogelijk is om deze te retourneren. Weet je niet zeker of jouw product maatwerk is? Neem even contact op met de klantenservice en wij checken het voor je!
Tips voor het retourneren
- Gebruik de verpakking waarin het product verstuurd is om deze terug te sturen.
- Verfpotten en -blikken kunnen open gaan tijdens het transport. Gebruik tape om de deksel goed vast te maken aan het blik of pot en vul de doos goed op.
- Voorzie de doos van een label dat de doos rechtop vervoerd moet worden en dat het om een breekbaar product gaat.
- Vraag altijd een verzendbevestiging. Vaak wordt deze automatisch via de e-mail doorgestuurd.
| Let op: het is mogelijk dat het product beschadigt tijdens de retourzending, dit is voor eigen risico. Onze vervoerders bieden een verzekerd vervoer aan. Kosten hiervoor zijn uiteraard voor eigen rekening. |
Ik heb een order geplaatst maar de betaling is niet gelukt. Moet ik de bestelling opnieuw plaatsen?
Als een betaling niet goed is gegaan kunnen we u hiervoor een nieuwe betaallink sturen. Neem eerst contact op met onze klantenservice voordat u zelf stappen onderneemt. Wij sturen u graag een nieuwe betaallink toe. Mocht u de bestelling al opnieuw geplaatst hebben dan horen wij dit graag, zodat we de niet betaalde bestelling kunnen annuleren.
Ik wil mijn bestelling volgen. Hoe werkt dat?
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij bezorging?
Wanneer je niet thuis bent op het moment van bezorgen, laat de bezorger een bericht achter met daarop wat er met je pakket gebeurt. Vaak wordt het pakket naar een afhaalpunt of pakketautomaat gebracht.
Zo weet je precies wat je moet doen:
Raadpleeg de track-&-trace voor de locatie van je pakket.
Neem een geldig legitimatiebewijs mee als je het pakket ophaalt.
Je hebt meestal 7 dagen om het pakket op te halen voordat het teruggestuurd wordt naar ons.
Kan ik mijn bestelling afhalen bij een servicepunt?
Ja, tijdens het plaatsen van je bestelling kun je kiezen voor levering bij een servicepunt.
Werkwijze:
Selecteer bij het afrekenen de optie “Afhalen bij servicepunt”.
Kies het gewenste afhaalpunt in jouw buurt.
Zodra je bestelling klaarstaat, ontvang je een e-mail of sms met een afhaalcode.
Neem bij het ophalen altijd je afhaalcode en een geldig legitimatiebewijs mee.
Kan ik een product reserveren en later ophalen?
Ja, het is mogelijk om een product online te reserveren en later op te halen.
Zo werkt het:
Zoek het gewenste product op onze website.
Kies voor de optie “Reserveren”.
Je ontvangt van ons bericht zodra het product klaarstaat.
Je betaalt het product bij het afhalen, tenzij anders aangegeven in de bevestiging.
Welke betaalmethoden zijn er?
Wij bieden de volgende betaalmethoden aan:
iDEAL
Bancontact (voor Belgische klanten)
Creditcard (Visa, Mastercard & AMEX)
PayPal
AfterPay / Riverty (achteraf betalen)
- Apple Pay
- Cadeaukaarten
Kan ik achteraf betalen?
Ja, wij bieden achteraf betalen aan via AfterPay / Riverty. Je ontvangt de factuur nadat je bestelling is geleverd en hebt 14 dagen om te betalen.
Voorwaarden:
Achteraf betalen is alleen mogelijk bij particuliere bestellingen.
Er wordt een korte kredietcheck uitgevoerd.
Het maximum bestelbedrag voor achteraf betalen kan verschillen per klant.
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen na het plaatsen?
Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice zodra je een bestelling wilt annuleren of wijzigen.
Als je bestelling nog niet is verwerkt of verzonden, kunnen wij deze kosteloos aanpassen of annuleren.
Is de bestelling al verzonden, dan kun je het product na ontvangst retourneren volgens ons retourbeleid.
Let op: op kleur gemengde verf valt onder maatwerk en kan niet geannuleerd of gewijzigd worden zodra de menging gestart is.
Zijn alle producten retour te sturen?
Nee, niet alle producten kunnen retour.
Retourvoorwaarden:
Het product moet ongebruikt zijn en in originele fabrieksverpakking zitten.
Eventuele verzegelingen mogen niet verbroken zijn.
Op kleur gemengde verf valt onder maatwerk en is uitgesloten van retour.
Twijfel je of jouw product geretourneerd kan worden? Neem contact op met onze klantenservice en wij checken het voor je.
Wat moet ik doen bij een beschadigd of incompleet product?
Controleer je bestelling direct na ontvangst. Ontbreekt er iets of is er schade? Stuur ons dan binnen 14 dagen duidelijke foto’s op, zodat wij snel een oplossing kunnen bieden.
Maak altijd de volgende foto’s:
De buitenverpakking in zijn geheel met het verzendlabel zichtbaar
Een detailfoto van het verzendlabel en de barcode
Foto(’s) van de schade aan de buitenverpakking
Foto(’s) van de binnenverpakking
Het beschadigde artikel volledig in beeld
Detailfoto(’s) van de schade aan het artikel
Vermeld in je e-mail altijd je ordernummer.
Verzenden jullie ook naar België of Duitsland?
Ja, wij verzenden ook naar België en Duitsland.
De verzendkosten en levertijden verschillen per land en vervoerder.
Tijdens het afrekenen zie je automatisch de actuele kosten voor jouw bestelling.
Houd rekening met 1–3 werkdagen extra levertijd ten opzichte van levering binnen Nederland.